Pokemonium - Pokemon Online MMORPG - Explore the Online World of Pokemon - Powered by vBulletin
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 11 to 20 of 33
    meh mag morgen om 3 uur opstaan -.-
    vanmorgen ook al verslapen, mobiel was leeg --> geen wekker

Thanks for your intelligent input sweetheart, why don't you get me another drink.

Moderator
    Quote Originally Posted by BenzMog View Post
    meh mag morgen om 3 uur opstaan -.-
    vanmorgen ook al verslapen, mobiel was leeg --> geen wekker
    >Mobieltje s'nachts aan de oplader
    >????
    >Winst.

Also, lekker weekend, met vanaf morgenochtend mijn ouders 2 weken naar Le France. Dat gaat een gezellige boel worden in huize McIron.

Quote Originally Posted by McIrontiger View Post
    >Mobieltje s'nachts aan de oplader
    >????
    >Winst.

Also, lekker weekend, met vanaf morgenochtend mijn ouders 2 weken naar Le France. Dat gaat een gezellige boel worden in huize McIron.
    >geen oplader,
    >alleen via laptop
    >laptop straalt mij te veel warmte uit
    >schuin dak
    >het is zo ook al wel 30-40 graden op m'n kamer

Thanks for your intelligent input sweetheart, why don't you get me another drink.

Moderator
    >geen oplader,
    >alleen via laptop
    >laptop straalt mij te veel warmte uit
    >schuin dak
    >het is zo ook al wel 30-40 graden op m'n kamer
    Eh. Aansteller. Dan moet je een nieuwe oplader, zo een die op stroom werkt ipv via je laptop, kopen. Dat helpt.

Eh. Aansteller. Dan moet je een nieuwe oplader, zo een die op stroom werkt ipv via je laptop, kopen. Dat helpt.
    oh wait, k had niet gezegd dat het een leentoestel is van een vriendin van me. No chance dat ik voor 2 weken een oplader ga kopen.

En ik verhuis binnenkort toch van kamer x3

Moderator
    Eh, fair enough.
    Zijn er nog mensen die nog wat leuks gaan doen dit weekend trouwens?

Eh, fair enough.
    Zijn er nog mensen die nog wat leuks gaan doen dit weekend trouwens?
    bijkomen van werk, en net ff whatsapp groepschat de deur uitgegooid x)

Moderator
    bijkomen van werk, en net ff whatsapp groepschat de deur uitgegooid x)
    Groepschats zijn gevaarlijke dingen Voor je het weet verstuur je meer berichten over de groep per dag, dan in normale 1-op-1 gesprekken over een week.
    Also, voor mij is het vooral even bijkomen van gisteravond. Kwam terug van het stappen, en aangezien mijn ouders op vakantie zijn, had ik zoiets van "fock it, ik stap nog even onder de douche". Yeah. 2 uur lang eronder gezeten met m'n zatte ballen, in slaap gevallen, hele badkamer zeiknat .
    Dus, brotip: niet met je zatte ballen onder de douche stappen. Doesn't end well.

Groepschats zijn gevaarlijke dingen Voor je het weet verstuur je meer berichten over de groep per dag, dan in normale 1-op-1 gesprekken over een week.
    Also, voor mij is het vooral even bijkomen van gisteravond. Kwam terug van het stappen, en aangezien mijn ouders op vakantie zijn, had ik zoiets van "fock it, ik stap nog even onder de douche". Yeah. 2 uur lang eronder gezeten met m'n zatte ballen, in slaap gevallen, hele badkamer zeiknat .
    Dus, brotip: niet met je zatte ballen onder de douche stappen. Doesn't end well.
    groepschat is zoveel makkelijker dan andere contacten individueel opzoeken xD
    en das niet heel soepel idd xD